وبلاگ کتابخانه سید اکبر جلائی

برگرفته از وبلاگ «کتابخانه سید اکبر جلائی»

جهت ورود به وبلاگ کتابخانه  اینجا را کلیک کنید

آقای منوچهر شمس مولف کتابی با عنوان احسن الانتخاب(جلوه گه راز)بزرگترین و فعال ترین عضو کتابخانه جلایی،وبه نوعی می توان گفت دلسوزترین فردی که این کتابخانه برایش خیلی مهم بود و تمام تلاشش را کرد تا این کتابخانه روال عادی خودش را داشته باشد و شاید الان که کتابخانه وضعیتی بهتر از گذشته دارد جدا از زحمات وتلاش بی اندازه مسئولین که همیشه به این کتابخانه لطف داشته اند.لطف و محبت ایشان باشد در این زمینه ،جا دارد در این وبلاگ که مختص کتابخانه جلایی می باشد از زحمات بی دریغ این پدر بزرگوار تشکر کنم.در ضمن کتابی دیگر تحت عنوان آداب و رسوم مردم اسفندآباد وروستاهای همجوار توسط این بزرگوار به زودی به چاپ خواهد رسید.

 

 

 

مدیریت سایت: سلام خدمت جناب آقای منوچهر شمس. از زحمات جنابعالی کمال تشکر را داریم. بی صبرانه منتظر کتاب آداب و رسوم اسفندآباد هستیم.

مرتضی کاظمی:باسپاس فراوان از این چهره فرهنگی اسفند آباد. میخواستم خواهش کنم در این کتاب کلمات و لغات اصیل اسفند اباد نیز درج گردد، تا از حذف و فراموش شدن این کلمات از گویش مردم اسفندآباد جلوگیری شود.



نظرات شما عزیزان:

علی کاظمی
ساعت14:49---7 آبان 1393
باسپاس فراوان از این چهره فرهنگی اسفند آباد. میخواستم خواهش کنم در این کتاب کلمات و لغات اصیل اسفند اباد نیز درج گردد، تا از حذف و فراموش شدن این کلمات از گویش مردم اسفندآباد جلوگیری شود.

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: معرفی اسفندآبادی ها ، ،
برچسب‌ها:

.: Weblog Themes By SlideTheme :.